Impuls UPC 2024 atorga ajuts les millors empreses emergents i projectes emprenedors de la UPC

Els ajuts Impuls UPC es poden sol·licitar fins al 16 de juny i consten de 2 modalitats: empresa emergent i talent emprenedor.

La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) – en col·laboració amb Banco Santander – ha publicat dues noves convocatòries d’ajuts adreçades a empreses emergents i projectes emprenedors promoguts per estudiantat, recent titulats/des, PDI i/o PTGAS de la UPC.

Els ajuts Impuls UPC consten de 2 modalitats: empresa emergent i  talent emprenedor.

1.-EMPRESA EMERGENT

• Adreçat a startups o spinoffs constituïdes els anys 2022, 2023 o 2024
  • 8 ajuts, 7.500€ per empresa
  • Bases de la convocatòria

2.-TALENT EMPRENEDOR

Les sol·licituds es poden presentar fins al 16 de juny. Per a més informació podeu consultar la pàgina web del programa Emprèn UPC.