Inici matrícula cursos idiomes virtuals del SLT

Obert el termini per a la inscripció als cursos d'idiomes virtuals ROSETTA STONE, curs dirigit a estudiantat, PDI i PAS. Tota la informació es pot trobar al portal del SLT.
Inici matrícula cursos idiomes virtuals del SLT

Del 14 al 28 d'octubre s'obre el termini per a la inscripció als cursos d'idiomes virtuals ROSETTA STONE, curs dirigit a estudiantat, PDI i PAS. És un programa d’autoaprenentatge de llengües per Internet, dissenyat per aprenents de nivell principiant a avançat.

Tota la informació es pot trobar al portal del SLT de la UPC

TERMINI: Del 14 al 28 d'octubre de 2019

INSCRIPCIÓ: Servei de Llengües i Terminologia UPC/UB  Accés al formulari(obriu en una finestra nova).

• Destinataris: estudiants, PAS i PDI de la UPC.
  • Ideal per a principiants: nivells inicials A1, A2 i B1 del Marc europeu.
  • Disponible per aprendre fins a 28 idiomes: alemany, anglès americà, anglès britànic, àrab, coreà, darí (persa afgà), espanyol, francès, grec, hebreu, hindi, indonesi, irlandès, italià, japonès, llatí, neerlandès, paixtu, persa (farsi), polonès, portuguès (Brasil), rus, swahili, suec, tagal (Filipines), turc, urdú, vietnamita i xinès.
  • Període de llicència semestral: accés del 5 de novembre de 2019 al 26 d’abril de 2020.
  • Preu llicència semestral: 51 €.
  • Període de matrícula: del 14 al 28 d'octubre de 2019.
  • Més informació sobre el programa Rosetta Stone(obriu en una finestra nova).