Inscripcions obertes al 4t 3D Day EEBE

L'EEBE acull el 13 d'abril el 3D Day EEBE, una jornada de referència en el món de la fabricació additiva amb participació de centres educatius de secundària, batxillerats i cicles formatius, així com d'estudiantat universitari.
Inscripcions obertes al 4t 3D Day EEBE

L'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) acollirà el 13 d'abril la 4a edició del 3D Day EEBE. Es tracta d'una jornada de referència en el món de la fabricació additiva, i que està organitzada conjuntament amb el grup d'investigació DEFAM(obriu en una finestra nova)-TECNOFAB(obriu en una finestra nova), en col·laboració amb l'associació d'estudiantat CIMA3D(obriu en una finestra nova) de l'EEBE.

Estudiantat d'ESO, batxillerat, cicles formatius i universitaris posaran a prova la seves habilitats amb les impressores 3D i tenen obertes fins al 13 de març (nou termini) les inscripcions per participar-hi.

La participació a la jornada pot ser de dues formes no excloents entre sí mateixes:
1. Mitjançant l’exposició de treballs en grup, treballs de recerca o projectes final d’estudis, amb una presentació breu que permeti donar a conèixer els seus avenços i permeti una discussió posterior sobre l’ús de la tecnologia.
2. A través de la participació en una competició d’impressió 3D per equips que consisteix a solucionar un repte: la impressió en 3D una peça en el temps permès per a sotmetre-la a una sèrie de proves que ha de superar.

Es diferenciarà entre estudiantat d’educació secundària i d’educació universitària.

Exposició de treballs: es durà a terme de forma individual o en grups de fins a 5 estudiants.

Competició d’impressió 3D: la competició es durà a terme en equips d’entre 3 i 5 estudiants. Els equips participaran en dues categories diferents que tindran un repte adequat al seu nivell de resultat esperat: educació secundària i universitats.
Els equips hauran d’aportar la seva pròpia impressora 3D i disposaran d’un temps per a instal·lar, ajustar i provar les impressores que hagin portat per a imprimir.
Quan s’iniciï la competició, es cronometrarà el temps emprat per a imprimir la peça in-situ i post processar-la.