International Day 2023 a l'EEBE

Informa't dels programes de mobilitat per al proper curs, dijous 30 de novembre, i prepara't per viure una experiència internacional.
International Day 2023 a l'EEBE

La unitat de Mobilitat Internacional de l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) organitza l'International Day, una sessió informativa adreçada als estudiantats de grau i màster de l'EEBE que estiguin interessats en marxar de mobilitat el proper curs.

La sessió tindrà lloc dijous 30 de novembre, de 14 h a 16 h a la Sala d'Actes de l'EEBE.

L'International Day representa el tret de sortida de la campanya de mobilitat per al curs 24-25, aclarint quines són les destinacions possibles i els principals tràmits per sol·licitar una plaça d'estudis a l'estranger. A més, es comptarà amb testimonis d'estudiantat de l'Escola que explicaran la seva experiència i l'equip de relacions internacionals resoldrà els possibles dubtes.

Participa i coneix de primera mà totes les opcions que permeten realitzar part de la formació a l'estranger.