Jordi Clos Garrido titulat de l'EEBE guardonat amb el 1er premi del Ranking Nacional 2020

13/11/2020

Sociedad Española de Excelencia Académica li otorga aquest reconeixement pel Grau d'Enginyeria Elèctrica cursat a la EEBE. Enhorabona!

SEDEA  - Sociedad Española de Excelencia Académica, cerca els millors expedients acadèmics juntament amb les activitats de formació i el·labora un Rànkig Nacional on otorga premis als millors estudiants i estudiantes.

Jordi Clos Garrido, va cursar el Grau d'Enginyeria Elèctrica a l'EEBE, on al 2018 ja va rebre el premi al millor expedient acadèmic, amb 10 matrícules d'honor. El mateix resultat d'excel·lència va obtenir en el Grau d'Enginyeria Electrònica, que ha finalitzat a l'octubre del 2020.

En el seu cas ha donat valor al seu expedient, la seva participació durant quatre anys a la Formula Student amb el equip e-Tech Racing, amb una participació activa (de més de 40h setmanals) per dissenyar, construir i competir amb un monoplaça 100% elèctric. Aquesta etapa reconeix que li ha servit també per poder treballar en el que realment li apassiona.

Haver cursat dos graus amb excel·lencia acadèmica i el seu treball dins l'e-Tech Racing li han aportat la preparació i els coneixements per afrontar ara la seva vida laboral d'empresa.

Enhorabona!