Jornada de portes obertes a l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est: èxit de participació amb uns 225 assistents

Estudiants de secundària, batxillerat i cicles formatius, acompanyats de les seves famílies, van participar activament en una jornada plena d'activitats per conèixer de prop l'oferta educativa i els serveis de l'EEBE.
Jornada de portes obertes a l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est: èxit de participació  amb uns 225 assistents

Dissabte 20 d'abril, l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) ha obert les seves portes per acollir una jornada de portes obertes que ha superat totes les expectatives. Amb la participació entusiasta d'uns 225 estudiants de secundària, batxillerat i cicles formatius, acompanyats dels seus familiars, l'esdeveniment ha estat un èxit rotund.

Els assistents han tingut l'oportunitat d'immersir-se en el món de l'enginyeria a través d'una presentació exhaustiva de l'Escola, on han pogut conèixer detalls sobre els estudis disponibles, serveis destacats i les associacions estudiantils que enriqueixen la vida acadèmica.

Posteriorment, s'han dividit en grups segons el seu interès particular i han pogut explorar els laboratoris corresponents a cada grau, així com altres instal·lacions de referència. A més, han rebut xerrades informatives personalitzades, dirigides pels coordinadors dels respectius programes de grau.

Per acabar de completar una jornada plena d'aprenentatge, els participants que ho han desitjat, han gaudit d'una visita lliure als diferents laboratoris, així com l'oportunitat de conèixer més a fons altres opcions de grau i interactuar directament amb membres actius de les diverses associacions estudiantils de l'EEBE, que han estat a la seva a disposició en punts d'informació al vestíbul de l'Escola.

Els assistents també han pogut obtenir informació vinculada a la gestió acadèmica, de les accions del programa de l'EEBE 'Viu el Campus!', els serveis de suport acadèmics, econòmics o a les necessitats especials, entre d'altres, i de la residència Xior, que es troba dins el mateix al Campus Diagonal-Besòs.

IMATGES DE LA JORNADA