Jornada de presentació del XIè Congrés d'Energia de Catalunya

12/12/2023

L'EEBE acull el 20 de desembre la jornada on es presentarà el proper Congrés de la CoEnerCat, que tindrà lloc el mes de febrer i març.

L'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) acull dimecres 20 de desembre la jornada de presentació del XIè Congrés d'Energia de Catalunya de la CoEnerCat, on es parlarà d'energia i futur i s'explicarà què fa l'entitat i com es pot participar al Congrés, que es celebrarà entre febrer i març de l'any vinent.

La jornada tindrà lloc entre les 12 h i les 14 h a l'Aula A1.09, hi comptarà amb diverses ponències nacionals i internacionals, compartint aspectes punters de les seves recerques. També es podrà seguir en línia a través de Google Meet.

L'objectiu de la jornada, a més de fer la presentació del Congrés és compartir el now-how amb la comunitat estudiantil i PDI de l'EEBE, i la UPC en general, atès que alguns membres de la entitat són personal del Campus Diagonal-Besòs. Per aquest motiu es pretén aconseguir un feed-back per part dels assistents per donar-li cabuda al proper congrés.

CoEnerCat és una associació sense ànim de lucre, amb molts anys de recorregut, que periòdicament organitza actes per a la difusió i discussió dels aspectes més rellevants de l'energia a Catalunya, un tema molt d'actualitat.