Jornada de presentació del XIè Congrés d'Energia de Catalunya

L'EEBE acull el 20 de desembre la jornada on es presentarà el proper Congrés de la CoEnerCat, que tindrà lloc el mes de febrer i març.
Jornada de presentació del XIè Congrés d'Energia de Catalunya

L'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) acull dimecres 20 de desembre la jornada de presentació del XIè Congrés d'Energia de Catalunya de la CoEnerCat, on es parlarà d'energia i futur i s'explicarà què fa l'entitat i com es pot participar al Congrés, que es celebrarà entre febrer i març de l'any vinent.

La jornada tindrà lloc entre les 12 h i les 14 h a l'Aula A1.09, hi comptarà amb diverses ponències nacionals i internacionals, compartint aspectes punters de les seves recerques. També es podrà seguir en línia a través de Google Meet.

L'objectiu de la jornada, a més de fer la presentació del Congrés és compartir el now-how amb la comunitat estudiantil i PDI de l'EEBE, i la UPC en general, atès que alguns membres de la entitat són personal del Campus Diagonal-Besòs. Per aquest motiu es pretén aconseguir un feed-back per part dels assistents per donar-li cabuda al proper congrés.

CoEnerCat és una associació sense ànim de lucre, amb molts anys de recorregut, que periòdicament organitza actes per a la difusió i discussió dels aspectes més rellevants de l'energia a Catalunya, un tema molt d'actualitat.