Joves professionals a l'EEBE

El dimecres 22 de març s'organitza una xerrada per conèixer l'experiència de dos joves professionals graduades de l'EEBE i l'EPSEVG.
Joves professionals a l'EEBE

Per conèixer l'experiència personal un cop finalitzats els estudis, l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) organitza una xerrada/taula rodona amb dos joves professionals graduades a la Universitat Politècnica de Catalunya dimecres 22 de març a les 12 h a la Sala Polivalent.

Es tracta de Mar Altaba Rosas, graduada en Enginyeria Biomèdica a l'EEBE, i que actualment treballa a l'empresa BioSystems. I també hi participarà a la sessió Carolina Alemany Botelho, graduada en Enginyeria de Disseny Industrial i Desenvolupament de Producte a Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Vilanova i la Geltrú (EPSEVG), i amb el Máster en Enginyeria Biomèdica de la UPC-UB.  Actualment treballa a HistoSonics i a Corus Dental Institute.

Totes dues explicaran la seva experiència del pas de la vida universitària a la professional, quines passes han seguit abans i després de graduar-se o quines sortides han tingut amb els seus estudis, entre d'altres. Una activitat que té com objectiu ajudar a l'estudianta que en breu ha prendre les teves decisions acadèmiques i professionals.

L'activitat té entrada lliure, però cal fer inscripció prèvia a través del formulari.