La Intel·ligència Artificial aplicada a la sostenibilitat, tema central de la Conference 2024 dels Energy Days

09/10/2024

La jornada, que tindrà lloc el 29 d'octubre, mostrarà les pautes de l'aplicació de la nova tecnologia al lideratge i a la innovació.

Arriba la cloenda dels Sustainable Energy Days amb la celebració de la Conference 2024, dimarts 29 d'octubre, a la Sala d'Actes de l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE), que enguany, té com a tema central de la jornada "IA i Energia: innovació per a un futur sostenible", i comptarà amb grans experts per debatre sobre els diversos punts de vista al voltant de l'aplicació d'aquesta nova eina tecnològica en la innovació tecnològica i el lideratge.

L'acte, organitzat amb la col·laboració de Fusion for Energy, donarà inici a les 9.30 h amb la benvinguda i parlaments institucionals, en els quals es comptarà amb les intervencions d'Adriana Farran, directora de l'EEBE; Daniel Crespo, rector de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC); Marc Lachaise, director de Fusion for Energy (F4E); Joan Gómez, director general de Recerca de la Generalitat de Catalunya; José Gras, regidor de Territori Sostenible, Medi Ambient i Benestar Animal a l'Ajuntament de Sant Adrià de Besòs; i Oriol Altisench, enginyer en Cap de l'Ajuntament de Barcelona.

L'acte comptarà també amb la conferència "Key note: la revolució IA - 10 trets dels líders a prova de futur", a càrrec de Lluís Soldevila, considerat un dels TOP10 conferenciants a nivell mundial en motivació i lideratge digital en parla hispana, i actualment CEO d'Acktitude, consultora de transformació digital basada en persones, amb operacions a Europa i Amèrica.

La jornada tancarà amb una taula rodona d'experts i una visita per a tots aquells que ho desitgin al Centre Específic de Recerca de l'Hidrogen (CER2 H2) de la UPC.

Per participar a la jornada caldrà fer inscripció prèvia emplenant aquest formulari.

Es pot consultar el programa complet en aquest enllaç.