L'EEBE celebra l'acte de graduació de la promoció 2021-2022

L'acte de graduació de la promoció de grau i màster del curs 2021-2022 s'ha celebrat divendres 22 de juliol a l'Auditori del Centre de Convencions Internacional de Barcelona.
L'EEBE celebra l'acte de graduació de la promoció 2021-2022

La promoció del curs 2021-2022 de grau i màster de l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE), ha celebrat aquest dimecres 24 de novembre l'acte de graduació, tant de graus com de màsters.

Les titulades i titulats han tingut com a padrina de la promoció a la professora i investigadora de l'EEBE Olga Alcaraz, coordinadora també del Màster en Ciència i Tecnologia de la Sostenibilitat de la Universitat Politècnica de Catalunya. Olga Alcaraz ha donat als graduats i graduades 4 consells, a partir de les inicials de la paraula AMOR, per encarar el seu futur personal i professional a partir d'aquest moment, i els ha animat a ser curiosos, ja que la curiositat alimenta l'enginy. Ha incidit també en el paper i la decisió que han de tenir les noies enginyeres al món professional i de la recerca, en tant que el col·lectiu femení és minoritari al món de la ciència, l'enginyeria i la investigació, per a què facin sentir la seva veu.

El mestre de cerimònies ha estat el delegat de l'estudiantat a l'Escola estudiant del grau en Enginyeria Elèctrica, Sr. Oriol Roda.

La directora de l'Escola, Sra. Adriana Farran, ha obert l'acte donant la benvinguda als assistents, i ha reconegut l'esforç i les dificultats dels titulats fins a poder graduar-se, alhora que els ha animat en la seva nova etapa professionals. Ha volgut també agrair a totes les persones que han donat suport durant la seva etapa universitària als graduats i graduades, des del professorat, personal d'administració de l'Escola i també als familiars de l'alumnat.

Seguidament la Secretària del centre, Sra. Beatriz Giraldo, ha donat pas a la lectura dels graduats assistents, que han pujat a l'escenari per recollir el diploma de mans dels diferents coordinadors de graus i màsters i sotsdirectors de l'Escola, i han fet la tradicional foto de grup amb els companys i companyes de la promoció.

L'acte ha tingut un gran moment emotiu amb la promoció de graduats d'Enginyeria Mecànica, ja que la directora Adriana Farran ha fet un parlament de record in memoriam per l'alumne d'aquest grau de la promoció 21-22 Iván Gozález Corrales, mort en accident el passat estiu.

S'ha comptat també amb el parlament del degà del Col·legi d'Enginyers Graduats i Enginyers Tècnics Industrials de Barcelona (Enginyers BCN), el Sr. Miquel Darnés.

Un dels moments importants de l'acte ha estat l'entrega dels diplomes als millors expedients, premiats amb un llibre digital donat per l'Escola. I en el cas dels graus amb un any de col·legiació gratuïta a càrrec d'Enginyers BCN, i que han recaigut en:

• Enginyeria Biomèdica: Christian Grossmann Aybar, que ha estat també premiat com a 'Millor expedient de la promoció 2021-2022' amb un xec de 1.000€ gentilesa d'Enginyers BCN.
  • Enginyeria Elèctrica: Adrià Collado Bueno
  • Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica: Joan Mampel Romeu
  • Enginyeria de l'Energia: David Marín Bayo
  • Enginyeria de Materials: Albert Badell Ortega
  • Enginyeria Mecànica: Juan Andreu Rosell Castells
  • Enginyeria Química: Aitor Sainz Codes
  • Master's degree in Chemical Engineering - Smart Chemical Factories: Daniel González Picallo
  • Master's degree in Interdisciplinary & Innovative Engineering: Nesrine Ben Amor
  • Máster Universitario en Ciencia e Ingeniería Avanzada de Materiales: Enrique Manuel Huerta Quiñones

El rector de la Universitat Politècnica de Catalunya, i professor a l'Escola, Sr. Daniel Crespo, ha tancat la tanda de parlaments, i l'acte ha finalitzat amb l'himne universitari, el tradicional Gaudeamus.

L'acte ha comptat amb l'assistència de professorat i membres de la direcció de l'Escola, el delegat del rector al Campus Diagonal Besòs, Sr. Joan de Pablo, així com d'autoritats de l'Ajuntament de Barcelona, representat per la Sra. Inma Bajo, consellera de cultura del districte de Sant Martí, del director de desenvolupament corportatiu del Col·legi d'Enginyers Industrials de Catalunya, el Sr. Raimon Miserachs, i de la Fundació b_TEC, representada per Pep Escolano. Familiars i amics dels graduats i graduades també els han acompanyat durant la cerimònia.