L'EEBE rep una de les distincions d'entitat centenària de l'Ajuntament de Barcelona

L'Ajuntament ha atorgat la distinció d'Entitat Centenària del 2022 a l'Escola Industrial de Barcelona −origen de les actuals Escola d'Enginyeria de Barcelona Est i Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Barcelona−a la Facultat de Nàutica de Barcelona i a l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de Barcelona.

L'Ajuntament de Barcelona ha atorgat aquest dimecres 8 de febrer les distincions d'Entitat Centenària 2022 a 97 entitats i institucions centenàries de la ciutat. Entre elles, han rebut la distinció  l'Escola Industrial Barcelonesa −origen de les actuals Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Barcelona (ETSEIB) i Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE)−, l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de Barcelona (ETSAB),  i la Facultat de Nàutica de Barcelona (FNB) de la Universitat Politècnica de Catalunya.

Aquesta nova distinció, de caràcter anual, vol reconèixer la trajectòria d'aquelles entitats que tinguin cent anys o més i una acreditada vinculació amb Barcelona.

A l'acte de lliurament de la distinció hi va assistir per part de l'EEBE la seva directora, Adriana Farran.

Més informació-Sala de Premsa UPC: 8 de febrer, l'ETSAB, l'ETSEIB, l'EEBE i l'FNB reben la distinció d'entitats centenàries