L'EEBE, seu local de la Copa Cangur 2024

19 equips d'un total de 6 centres educatius han realitzat les proves de la competició a les instal·lacions de l'Escola.
L'EEBE, seu local de la Copa Cangur 2024

L'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) ha estat seu local de la Copa Cangur 2024, organitzada per la Societat Catalana de Matemàtiques aquest dijous 25 de gener. 6 centres educatius han participat a la competició a l'Escola, amb un total de 19 equips.

Els centres participants han estat:

• INS Terra Roja, de Santa Coloma de Gramenet
  • INS Francisco de Goya, de Barcelona
  • INS Quatre Cantons, de Barcelona
  • Jesuïtes el Clot, de Barcelona
  • INS Manuel Vázquez Montalbán, de Sant Adrià de Besòs
  • Jesuïtes St. Gervasi - Infant Jesús, de Barcelona

La Copa Cangur s'ha organitzat amb dues categories, Cadet, per alumnes de 1r i 2n d'ESO, i Junior, de 3r i 4t d'ESO. Els alumnes, formant equips, han hagut de resoldre 12 problemes matemàtics i tenien un màxim de 60 minuts per a fer-ho. El primer equip, el de més puntuació, es classifica per a la final nacional, que en aquest cas ha estat l'equip A de l'INS Francisco de Goya a la categoria Cadet, amb 489 punts, i l'equip A de l'INS Quatre Cantons a la categoria Junior, amb 831 punts.