L'eTech Racing i ePowered Racing a l'Automotive Talent Show

L'equip de cotxe i de moto de l'EEBE estaran aquest divendres 18 de novembre a la trobada organitzada pel Clúster de la Indústria d’Automoció de Catalunya.
L'eTech Racing i ePowered Racing a l'Automotive Talent Show

Aquest divendres 18 de novembre es celebra l'Automotive Talent Show (ATS) de les 11 h a les 19. 30 h al Circuit de Catalunya de Montmeló, organitzat pel Clúster de la Indústria d'Automoció de Catalunya, i l'eTech Racing, l'equip de cotxe de l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE), i ePowered Racing, l'equip de moto, hi seran presents.

L'objectiu principal de l'ATS és ser el punt de trobada entre el talent i la indústria d’automoció. Tant eTech Racing com d'altres associacions d'estudiantat amb projectes de cotxes a la Universitat Politècnica de Catalunya, així com empreses del sector de l'automoció, podran descobrir i conèixer els projectes en els que estan treballant i establir contactes i possibles col·laboracions.

eTech Racing participarà a la jornada presentant el seu projecte de cotxe elèctric, amb el seu darrer prototip, l'ECHO, mentre que ePowered Racing presentarà la seva moto, també 100% elèctrica, l'ePR03.

L'ATS arriba a la segona edició també amb altres esdeveniments durant la jornada. Es mostraran els 15 millors reptes resolts pels estudiants a través d'un Elevator Pitch, i es lliuraran els CIAC Talent Awards 2022. També es comptarà amb d'altres activitats, com ara una taula rodona amb experts del món de l'automoció, espais per a empreses, Showroom d'equips de competició d'estudiants, Foodtrucks i sortejos.

Per assistir a l'ATS es poden aconseguir entrades gratuïtes a través d'aquesta web.