L'IBEC convoca una nova edició de les 'Master fellowships'

12/09/2024

L'institut de bioenginyeria convoca 4 beques per a realitzar el Treball Final de Màster. Les inscripcions estan obertes fins al 30 d'octubre.

El programa ofereix aquestes beques, a estudiantat de màster o de grau a punt d'acabar i que iniciarà un màster,  per una durada de sis mesos amb un import mensual de 450€ bruts a partir del 16 de gener de 2025 per a realitzar el TFM a a l'IBEC, amb una dedicació mínima és de 20 hores a la setmana i el compromís de participar un mínim de 5 hores en accions de divulgació i educació.

Es pot consultar els requisits i objectius de la convocatòria en aquest enllaçEn cas de dubte cal dirigir-se a master@ibecbarcelona.eu