Linh Johansson, doctoranda a l'EEBE, guanyadora als Premis Impacte 2022 de Doctorats Industrials

Johansson, Doctoranda Industrial al grup de recerca Biomaterials, Biomecànica i Enginyeria de Teixits, ha resultat guanyadora a la categoria Impacte en la Societat.

Linh Johansson, Doctoranda Industrial al grup de recerca Biomaterials, Biomecànica i Enginyeria de Teixits (BBT), ha estat guardonada als Premis Impacte 2022 de Doctorats Industrials, a la Categoria Impacte en la Societat. Els premis són atorgats pel Departament de Recerca i Universitats de la Generalitat de Catalunya.

Linh Johansson ha estat premiada pel seu treball "3D printed personilized bone grafts - Combined benefits in terms of cost, patient, comfort and recovery", co-dirigit per la investigadora del BBT, Maria Pau Ginebra, i per Yago Raymond, Production Manager a l'empresa Mimetis, i alumni del BBT.

El concurs, dirigit a participants del Pla de Doctorats Industrials, té per objectiu visibilitzar l'impacte que ha generat la recerca col·laborativa dels diferents projectes de doctorat industrial, així com apropar la recerca a la ciutadania per identificar reptes i anticipar-ne quin tipus d'impacte generaria.