Lliurats els diplomes de darrera promoció formada a EEBE i EEIGM

23/10/2024

Els alumnes cursen la doble titulació d'Enginyeria de Materials a la universitat francesa ubicada a Nancy.

Els alumnes de l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) que el curs passat van finalitzar la doble titulació a l'Ecole Européenne d’Ingénieurs en Génie des Matériaux (EEIGM), de França, han rebut els seus diplomes que ho acredita dissabte 19 d'octubre.

La cerimònia va tenir lloc a Nancy, França, i es tracta de la nova promoció d'Enginyeria de Materials formats en doble titulació a l'EEIGM. Gairebé 100 alumnes van rebre el seu diploma, alguns procedents de l'EEBE, i molts d'altres que han passat entre 1 i 3 semestres a la nostra Escola. L'acte va tenir com a representants de l'EEBE al sots-director de Relacions Internacionals, Raúl Benítez, i al Coordinador de la titulació, Antonio Mateo.

L'acord de doble titulació amb EEIGM per als estudiants d'Enginyeria de Materials és un dels més antics a la Universitat Politècnica de Catalunya, funcionant des del 1991.