Lluís Oliver guanya el premi del públic al concurs Presenta la teva tesi en 4 minuts

El doctorand del grup de recerca de Biomaterials, Biomecànica i Enginyeria de Teixits es va endur el premi atorgat pel públic a la final interuniversitària celebrada el 22 de juny.
Foto cedida per la FCRI

Lluís Oliver, doctorand del grup de recerca de Biomaterials, Biomecànica i Enginyeria de Teixits a l'Escola d'Enginyeria Barcela Est (EEBE) va obtenir el premi atorgat pel públic a la final interuniversitària del concurs Presenta la teva tesi en 4 minuts, organitzat per la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI) celebrat el 22 de juny i dotat amb un premi de 1.000€.

Oliver, que havia estat escollit representant de la Universitat Politècnica de Catalunya per a la final del concurs, va presentar la seva tesi Design and synthesis of Bone Morphogenetic Protein (BMP) mimetics to develop novel multifunctional biomaterials for bone regeneration, dirigida pel professor Carles Mas- Moruno. A la seva tesi tracta de sintetitzar químicament, molècules que imiten les principals proteïnes de l’os, un estudi vinculat al projecte Bio-TUNE.

El concurs de la FCRI plantejava als doctorands de les universitats el repte d'explicar la seva tesi en 4 minuts en un llenguatge senzill i entenedor per al públic general, amb un format de monòleg i amb un mínim d'elements de suport per a la presentació.

Imatges de la final (cedides per la FCRI)

Cal indicar que són fotos cedides per la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI)  Cal indicar que són imatges cedides per la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI)