Maria Lluïsa Maspoch nomenada nova Directora del CEM

La catedràtica ha agafat el relleu a Maria Pau Ginebra, en el càrrec des del 2016, com a directora del Departament de Ciència i Enginyeria de Materials de la UPC.
Maria Lluïsa Maspoch nomenada nova Directora del CEM

El 16 de febrer ha tingut lloc la presa de possessió de Maria Lluïsa Maspoch Rulduà del càrrec de directora del Departament de Ciència i Enginyeria de Materials (CEM) de la Universitat Politècnica de Catalunya  L’acte ha comptat amb la participació del rector Daniel Crespo, la secretària general de la UPC, Ana Belen Cortinas, la professora Maria Pau Ginebra, al capdavant del CEM des del 2016.

Doctora en Ciències (Química) per la Universitat Politècnica de Catalunya des de 1992 i catedràtica de Ciència i Enginyeria de Materials per la UPC des de 2003, Maspoch lidera el grup de recerca e-PLASCOM (Plàstics i compostos ecològics).