Maria Pau Ginebra rep una nova distinció ICREA

La investigadora de l'EEBE, i directora del grup de recerca de Biomaterials, Biomecànica i Enginyeria de Teixits, ha rebut per 4a vegada aquesta distinció.
Maria Pau Ginebra rep una nova distinció ICREA

Maria Pau Ginebra, investigadora del departament Departament de Ciència i Enginyeria dels Materials, professora de l'Escola d’Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) i directora del grup de Biomaterials, Biomecànica i Enginyeria de Teixits (BBT), ha rebut una de les tres distincions ICREA Acadèmia 2023 atorgades a investigadors de la Universitat Politècnica de Catalunya.

Ginebra ha aconseguit per 4a vegada aquesta distinció, ja que també li va ser atorgada a les edicions del 2008, el 2013 i el 2018.

La distinció ICREA Acadèmia suposarà un impuls en les línies d'investigació del BBT, ja que permetrà, per una banda, explorar noves estratègies de biofabricació basades en la impressió 3D per a la medicina personalitzada i ajudarà a aprofundir en l’estudi dels mecanismes bactericides de superficies bioceràmiques nanoestructurades.

Més informació, Sala de Premsa UPC: https://www.upc.edu/ca/sala-de-premsa/noticies/tres-noves-distincions-icrea-academia-2023