Més de 600 alumnes de 5è i 6è de primària participen en el primer STEAM Park Güell

El Park Güell s'ha sumat aquest 30 de novembre al projecte VISIONS de foment de les vocacions científiques organitzat per investigadors de l'EEBE juntament amb Barcelona de Serveis Municipals (BSM).

El Park Güell s’ha estrenat aquest dijous 30 de novembre com a primer escenari de les activitats STEAM del projecte VISIONS que organitzen Barcelona de Serveis Municipals (BSM) i la Universitat Politècnica de Catalunya, coordinat per l'investigador de l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) Luis Carlos Pardo. Ho ha fet amb la participació de més de 600 nens i nenes de 5è i 6è de primària, etapa educativa que també s'incorpora, per primera vegada, al projecte STEAM.

La propera sessió tindrà lloc el 20 de març de 2024, quan el Parc del Fòrum es transformarà en un gran laboratori per a joves de 4t d’ESO i batxillerat.

Més informació. Sala de premsa UPC: https://www.upc.edu/ca/sala-de-premsa/noticies/600-alumnes-primaria-primer-steam-park-guell