Miguel Molina, premiat a la Diada dels Enginyers del Col·legi d'Enginyers Industrials de Catalunya

L'estudiant del Màster en Ciència i Enginyeria Avançada de Materials de l'EEBE ha estat guardonat amb el 'Premi Creativitats, pel seu Treball Final de Màster.

Miguel Molina, estudiant del Màster en Ciència i Enginyeria Avançada de Materials a l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) ha estat guardonat pel Col·legi d'Enginyers Industrials de Catalunya pel seu Treball Final de Màster (TFM) amb el Premi Creativitat per a Joves, que premia els millors TFM de les escoles d'enginyeria industrial catalanes. El premi s'ha lliurat en el marc de la Diada dels Enginyers, celebrada aquest dimecres 21 de juny.

El treball de Miguel Molina porta per títol 'Fabricación y caracterización de componentes de Inconel 718 producidos mediante manufactura aditiva basada en la extrusión usando pellets de moldeo por inyección metálica'. Al projecte, realitzat dins el grups de recerca Disseny Microestructural i Fabricació Avançada de Materials (CIEFMA-PROCOMAME) ha avaluat les propietats de peces fabricades per Manufactura Aditiva partint de pellets MIM del superaliatge per aplicacions aeronàutiques Inconel 718.

Més informació premis Diada 2023: https://www.fullsdenginyeria.cat/rosa-nomen-laura-tremosa-i-antoni-cerrillo-premis-diada-2023

Fotografia del Col·legi d'Enginyers Industrials de Catalunya