Nerea García de Albéniz, guanyadora de la final Master Thesis Award

L'estudianta de doctorat del BBT, representava a SOCIEMAT a la final celebrada a Coimbra, Portugal, el mes de juliol.
Nerea García de Albéniz, guanyadora de la final  Master Thesis Award

Nerea García de Albéniz, doctoranda del grup de recerca de Biomaterials, Biomecànica i Enginyeria de Teixits (BBT) i del Centre d'Integritat Estructural, Fiabilitat i Micromecànica dels Materials (CIEFMA) a l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est, ha estat la guanyadora de la final del Concurs FEMS Master Thesis Award organitzat per la Federació Europea de Societats de Materials (FEMS).

Nerea García ha presentat a concurs seu treball "Laser-assisted surface modification of zirconia-based materials to enhance osteoblast response for dental applications(obriu en una finestra nova)", resultat del seu Treball Final del Master en Advanced Materials Science and Engineering - AMASE(obriu en una finestra nova) de la UPC, sota la direcció del Dr. Carles Mas-Moruno i el Dr. Joan Josep Roa, del CIEFMA. Aquest treball havia estat seleccionat com a guanyador per la SOCIEMAT per a representar a l'entitat al concurs, que s'ha celebrat a Coimbra (Portugal) aquest mes de juliol.