Nou curs gratuït "Càpsules per cuidar el teu benestar emocional"

07/10/2024

El curs s'adreça als estudiants i tindrà lloc del 14 d'octubre al 30 de novembre en format virtual.

La salut mental és un tema clau, especialment per als estudiants universitaris que sovint s'enfronten a pressions acadèmiques, socials i emocionals que poden generar símptomes d'ansietat, depressió i malestar. Per aquest motiu, la Universitat Politècnica de Catalunya -barcelonaTech (UPC), a través de la Fundació Fita, especialitzada en potenciar els factors de protecció entre els joves, ofereix la 3a edició del curs "Càpsules per cuidar el teu benestar emocional", reconegut amb 1 ECTS.

Aquest curs, gratuït i en format virtual, tindrà lloc del 14 d'octubre al 30 de novembre de 2024, i està dissenyat per proporcionar eines de prevenció i autocura als estudiants universitaris. A través d'aquestes càpsules, els participants podran desenvolupar habilitats per millorar la seva autoestima, prevenir problemàtiques de salut mental i detectar de manera primerenca els possibles símptomes. A més, els estudiants tindran accés a tests inicials i retests finals per avaluar el seu estat de salut.

La universitat és una etapa de grans canvis i creixement personal, però també pot ser estressant. Aquest curs ofereix estratègies per mantenir l’equilibri emocional, destacant la importància de la cura personal, l'activitat física, i la participació en la vida associativa, la cultura i les arts.

Les inscripcions ja estan obertes i es poden realitzar a través del següent enllaç

Una oportunitat per cuidar-se i millorar el benestar emocional.

Càpsules per cuidar el teu Benestar Emocional