Nou repte SEAT Design Thinking

Des de la Càtedra SEAT UPC, es llença el Design Thinking 2023 (DT-23), un repte proposat per SEAT en l’àmbit de l’automoció. Els equips es poden inscriure fins a l'11 d'abril.
Nou repte SEAT Design Thinking

La Càtedra SEAT UPC llença un nou repte a l'estudiantat, el SEAT-UPC DESIGN THINKING 2023. En aquesta edició es cerca la idea que revolucioni l'experiència de conducció del cotxe SEAT CUPRA, així com el model de negoci.

Al repte hi poden participar equips d'estudiantat de 3r o 4t de grau, de màster o de doctorat dels següents centres de la Universitat Politècnica de Catalunya: EEBE,  EETAC, EPSEM, EPSEVG, ESEIAAT, ETSEIB, ETSETB, FIB, FME i CFIS. Els equips han d'estar formats per 3 o 4 personespoden tenir membres de diferents centres i de diferents titulacions.

les inscripcions estarà obertes fins al dimarts 11 d'abril.

Entre els equips inscrits es seleccionaran 10, dels quals 5 deixaran el repte a partir de la sisena setmana. Els 5 equips restants continuaran fins al final, i hauran d’e lliurar una memòria amb les propostes i els resultats obtinguts, i fer una breu presentació davant el jurat.

L’equip guanyador rebrà un primer premi de 3.000€, i l’equip que quedi segon un premi de 1.500€.