Obert el 2n període de candidatures per a realitzar pràctiques en empresa de Campus Rural

L'alumnat pot aplicar fins al 17 de maig per aconseguir una de les places de les ofertes de pràctiques en empreses d'entorn rural de la convocatòria.

S'ha obert la 2a convocatòria per a sol·licitar una de les places de pràctiques de Campus Rural, que es realitzaran en empreses d'entorn rural fins al 15 de novembre. El termini de sol·licitud per als estudiants és fins al 17 de maig. Els estudiants interessats han d'enviar un correu electrònic a l'adreça eebe.practiques.empresa@upc.edu indicant a l'assumpte del missatge "Campus Rural" i al cos del missatge per quina oferta s'està interessat/ada.

Les ofertes d'aquesta nova convocatòria es poden consultar al web de 'Pràctiques acadèmiques externes de la UPC'.

El Programa Campus Rural és una iniciativa desenvolupada pel Ministerio para la Transición Ecológica y el Reto Demográfico, en col·laboració amb el Ministerio de Universidades i les Universitats Públiques Espanyoles, que permet que els universitaris de qualsevol titulació oficial puguin dur a terme pràctiques acadèmiques a municipis de menys de 5000 habitants en zones rurals.