Oberta la convocatòria als itineraris de doble titulació

Del 10 al 21 de maig es pot fer la sol·licitud per accedir a un dels itineraris de doble titulació a l'EEBE per al curs 2021-2022. El nou curs incorpora dues noves dobles titulacions a l'oferta formativa.
Oberta la convocatòria als itineraris de doble titulació

Ja s'ha obert el termini per sol·licitar l'accés a un dels itineraris de doble titulació que ofereix l'Escola d'Enginyeria Barcelona Est el curs 2021-2022. Del 10 al 21 de maig es pot enviar la sol·licitud complimentada i signada a través del  formulari Demana. La resolució es publicarà a la web de l'EBBE el 7 de juny.

Nous itineraris per al curs 2021-2022

Aquest curs l'oferta d'itineraris de doble titulació s'ha ampliat amb dues noves combinacions:

Aquest darrer nou itinerari de doble grau permetrà també la possibilitat d'obtenir competències professionals a l'estudiantat que comença una titulació que no les té.

La nova oferta s'afegeix als dobles graus que ja s'estaven impartint des d'aquest curs:

(*) Dobles graus que permeten la possibilitat d'obtenir competències professionals a l'estudiantat que comença una titulació que no les té.

Més informació informació i accés a la sol·licitud.

Informació relacionada.