Oberta la convocatòria de participació al programa de mentoria SALSA'M

06/07/2021

S'obre fins al 15 de juliol la convocatòria del programa de mentoria SALSA'M per acollir estudiantat internacional adreçada a estudiantat de grau de l'Escola.

S’ha obert una nova convocatòria per participar al programa SALSA’M d’acollida d’estudiants internacionals de la UPC. S'adreça a estudiantat de grau i està oberta fins al 15 de juliol.

Amb de la situació provocada per la COVID-19 se n’ha modificat el funcionament i les mentories aquest primer quadrimestre seran bimodals, és a dir, hi haurà activitats que es faran presencialment i activitats que es faran en línia.

L'estudiantat participant farà de mentor virtual d’estudiants incoming i tindrà un reconeixement acadèmic de 3 ECTS. La mentoria s’iniciarà a començament d’octubre i inclourà activitats en línia de familiarització amb l’escola i d’intercanvi lingüístic i cultural. Es tracta, a més, d'una experiència que enriquidora i que permet relacionar-se amb companys d’altres llocs del món.

A més, el Servei de Llengües i Terminologia ha convocat 3 beques d'organització i coordinació de les activitats de programa que es poden sol·licitar fins al 13 de juliol (la 5953, 5954 i 5955).

Més informació i inscripcions al SALSA'M a la pàgina del Servei de Llengües i Terminologia

Facebook del programa SALSA'M