Oberta la convocatòria dels Premis ENGINYERS BCN 2024

Es poden presentar les propostes fins al 10 de maig de treballs de fi de grau matriculats durant l’any 2023 o 2024 a les escoles i universitats de la demarcació i àmbit competencial d’ENGINYERS BCN.
Oberta la convocatòria dels Premis ENGINYERS BCN 2024

El Col·legi d’Enginyers Graduats i Enginyers Tècnics Industrials de Barcelona (EnginyersBCN), convoca una nova edició dels Premis ENGINYERS BCN, amb l'objectiu de distingir el millor projecte de final de grau en tots els àmbits de l'enginyeria i alhora fomentar els valors d'excel·lència d’un projecte: la qualitat, la innovació, la funcionalitat i la sostenibilitat.

El premi al millor treball de fi de Grau està dotat amb 1.000 € per a la persona guanyadora i amb 500 € per a la tutorització del projecte. També s'atorgarà un accèssit dotat amb 500€. L’escola a la qual pertanyi la persona guanyadora i la persona que tutoritza el treball rebran també un diploma de reconeixement.

Poden presentar-se al Premi totes aquelles persones que estiguin cursant o hagin cursat un grau d’enginyeria de l’àmbit industrial i que s’hagin matriculat del Projecte de fi de grau durant l’any 2023 o 2024 de les escoles i universitats de la demarcació i de l’àmbit competencial del Col·legi d’Enginyers Tècnics Industrials de Barcelona, com ara els estudiants de l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE).

El termini de presentació de treballs finalitza el 10 de maig 2024, a les 14h.

La documentació s'ha de presentar personalment o enviar per correu postal a la seu d'ENGINYERS BCN (C. Consell de Cent, 365 de Barcelona. L'horari és de dilluns a dijous de 9 a 21 h i divendres de 9 a 14 h).

Els projectes presentats, seran valorats per un jurat format per persones destacades del món acadèmic i professional, atenent a diferents criteris:

• Originalitat, caràcter innovador o creativitat
  • Qualitat
  • Viabilitat tècnica
  • Sostenibilitat
  • Impacte social i funcionalitat
  • Residus

Més informació, bases i inscripció a www.enginyersbcn.cat/premis