Oberta la convocatòria dels préstecs UPC Alumni pel curs acadèmic 2023-2024

Poden optar a la convocatòria els alumnes de grau del CFIS així com l'estudiantat que vol realitzar un Erasmus o el Treball de Fi d'Estudis a l'estranger.
Oberta la convocatòria dels préstecs UPC Alumni pel curs acadèmic 2023-2024

L'estudiantat interessat en realitzar el seu Treball de Fi de Grau (TFG) o Treball de Fi de Màster (TFM) a l'estranger i aquelles persones que cursin estudis de doble titulació a través del Centre de Formació Interdisciplinària Superior (CFIS), poden optar a la convocatòria dels préstecs d'UPC Alumni per al curs 2023-2024.

L'objectiu d'aquests ajuts és evitar que la manca de mitjans econòmics sigui un impediment per al desenvolupament dels estudis de les persones. La convocatòria està oberta del 29 de maig al 25 de juny per estades a l'estranger i fins al 8 de juliol per cursar els estudis al CFIS.

Consulta les bases de la convocatòria per conèixer els documents i procediments necessaris per sol·licitar un préstec. Molt important, els Préstecs UPC Alumni no impliquen interessos financers i aporten flexibilitat en el retorn.

Per a qualsevol informació de la convocatòria es pot contactar per correu electrònic amb prestecs.alumni@upc.edu