Oberta la convocatòria dels préstecs UPC Alumni pel curs acadèmic 2024-2025

27/05/2024

Es destina una borsa de 75.000€ per aquells estudiants que vulguin fer una estada o el TFE a l'estranger o bé per a estudiants de doble titulació de CFIS.

Els estudiants de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) interessats en realitzar una estada d'estudis a l'estranger, o bé realitzar el Treball de Fi de Grau (TFG) o Treball de Fi de Màster (TFM) a l'estranger, així com aquelles persones que cursin estudis de doble titulació a través del Centre de Formació Interdisciplinària Superior (CFIS), poden optar a la convocatòria dels préstecs d'UPC Alumni per al curs 2024-2025.

Aquest programa neix amb la voluntat que la manca de mitjans econòmics no sigui un impediment per al desenvolupament dels estudis de persones amb talent. En aquesta convocatòria pel curs 2024-25, es destinaran un total de 75.000€ per a l'estudiantat de la UPC.

Els terminis de sol·licitud són:

• Fins al 8 de juliol per cursar estudis al CFIS.
  • Fins al 21 de juny per realitzar una estada a l'estranger.

Consulta les bases de la convocatòria per conèixer els documents i procediments necessaris per sol·licitar un préstec. Molt important, els Préstecs UPC Alumni no impliquen interessos financers i aporten flexibilitat en el retorn.

Recordar que en el cas de l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) hi ha la possibilitat de cursar un doble grau de CFIS amb el grau en Enginyeria Biomèdica combinat amb altres graus de la UPC, com són Ciència i Enginyeria de Dades, Enginyeria de Tecnologies i Serveis de Telecomunicació, Enginyeria Electrònica de Telecomunicació, Enginyeria Física, Enginyeria Informàtica o Matemàtiques.

Per a qualsevol informació de la convocatòria es pot contactar per correu electrònic amb prestecs.alumni@upc.edu