Oberta la inscripció per a empreses al Fòrum EEBE 2023

El Fòrum EEBE tindrà lloc presencialment els dies 26 i 27 d'abril i les empreses interessades ja poden fer inscripció per a participar-hi, amb opció a diferents modalitats.
Oberta la inscripció per a empreses al Fòrum EEBE 2023

Ja s'han obert les inscripcions per a les empreses interessades en participar al Fòrum EEBE, que es realitzarà presencialment a l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) els dies 26 i 27 d'abril.

En aquesta setena edició del Fòrum, les empreses podran escollir entre diferents modalitats de participació a la jornada, les quals són combinables:

• Presentació TFE: l'empresa podrà explicar què és, què busca i quins treballs de fi d'estudis ofereix. Es realitzarà la presentació a la Sala d'Actes i l'assistència serà oberta a tot l'alumnat.
  • Networking: l'empresa podrà presentar-se, explicar el que fa en el seu dia a dia i els seus plans de pràctiques, tant per l'alumnat com per a graudats, mentre s'ofereix un aperitiu als assistents. Es realitzarà al hall del Campus.
  • Dinàmica: permet una trobada més directa amb l'estudiantat, on es desenvolupa una activitat escollida per l'empresa. Es realitza a una aula del Campus, amb un grup més reduït d'alumnat interessat, que haurà fet inscripció prèvia.
  • Expositor: oferim un estand a les instal·lacions del Campus on l'empresa es pot promocionar i l'estudiantat pot apropar-se per conèixer més sobre aquesta.

Es poden escollir activitats individualment o els següents packs:

1. PACK SENSE TFE 1 dia: inclou networking, dinamica i un dia d'expositor.
  2. PACK SENSE TFE 2 dies: inclou networking, dinamica idos dies d'expositor.
  3. PACK COMPLET 1 dia: inclou les 4 activitats amb un dia d'expositor.
  4. PACK COMPLET 2 dies: inclou les 4 activitats amb dos dies d'expositor.

La participació inclou l'esmorzar i el dinar per a dos assistents. A més, es publicarà una breu descripció i/o vídeo de presentació de l'empresa al web del Fòrum EEBE i a les seves xarxes socials (lnstagram, Twitter i Linkedin).

Per participar-hi cal fer inscripció prèvia, i els preus depenen de l'activitat a la que l'empresa faci inscripció. S'aplica un descompte del 15% a les empreses que realitzin inscripció i el pagament abans del 31 de març:

MODALITATPreu 1 dia
Inscripció fins al 31/3