Obertes les preinscripcions a l'Erasmus Mundus AMASE per al curs 25-26

28/10/2024

El procés està obert fins al 31 de març de 2025.

Ja està oberta la preinscripció per a cursar el curs 2025-2026 l'Erasmus Mundus master's degree in Advanced Materials Science and Engineering (AMASE).
La convocatòria està oberta fins al 31 març per estudiants de la Unió Europea (UE) i fins el 30 d'abril per estudiantat de fora de la UE. S'obrirà una segona ronda de sol·licituds per a estudiants autofinançats, si encara hi ha places lliures disponibles després del primer termini (Luleå University of Technology (LTU)).

Per aplicar cal consultar el requisits i documentació necessària al web d'AMASE i després accedir a l'aplicatiu on-line.

Els costos de participació al programa de màster AMASE varien en funció de la teva nacionalitat i de si el teu país d'origen forma part de la UE o no, 1500€/semestre per als estudiants comunitaris, i 4500€/semestre per als no comunitaris.

Per al curs 2025 no hi ha encara opció de poder optar a beca. El període de finançament actual de la Comissió Europea per a AMASE va finalitzar i el consorci sol·licitarà el febrer de 2025 la possibilitat d'obtenir el suport de la UE per oferir beques Erasmus Mundus (EM) per al 2026, però per a l'admissió 2025 no hi haurà beques EM disponibles.

L'AMASE ofereix la formació avançada en l'àmbit de l'Enginyeria de Materials cursant el màster en dues de les universitats associades (una d'elles ha de ser la d'origen de l'estudiant) en dos idiomes (castellà, anglès, alemany o francès):

• La Universitat Politècnica de Catalunya, a l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est
  • Universität des Saarlandes, a Alemanya, a l'European School of Materials (coordinadora del programa)
  • Luleå tekniska universitet, a Suècia.
  • Université de Lorraine, a França, a l'Ecole Européenne d'Ingénieurs en Génie des Matériaux (EEIGM).
  • Montanuniversität Leoben, a Àustria.
  • Università degli Studi di Padova, a Itàlia.