Participa al Sant Jordi solidari a l'EEBE

Es fa una crida de voluntariat i aportació de llibres per a la parada de llibres de 2a mà, dimarts 23 d'abril. Els beneficis es destinaran al projecte solidari Recicla Cultura.
Participa al Sant Jordi solidari a l'EEBE

Com cada any, l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE), és entitat participant en la campanya Recicla Cultura, que inclou accions solidàries amb motiu de la diada Sant Jordi. En particular, l'EEBE participarà en la venda de llibres de segona mà. La recaptació s'utilitza íntegrament per a la formació d'infants i joves en situació de vulnerabilitat a través de Fundació Servei Solidari.
Per això, es fa una doble crida de recollida de llibres de segona mà i de persones voluntàries per participar la tradicional parada el dimarts 23 d'abril, en motiu de la diada de Sant Jordi.

Es pot participar del projecte solidari de les següents formes:

-Recollida de llibres: els llibres que es venen son aportacions voluntàries de la comunitat universitària. La crida de llibres és oberta durant tot l'any. Els llibres -principalment novel·les i llibres d'enginyeria (vigents) i en bon estat- es poden deixar a la consergeria de l'eficici A.

-Estar com a voluntari/a a la parada de llibres i roses, a l'entrada de l'edifici A dimarts 23 d'abril! L'horari previst de la paradeta serà de 9 h a 9:30 h per al muntatge i de 9:30 h a 15.30h per la venda (es faran torns segons disponibilitat). Les persones interessades en participar-hi poden oferir-se enviant un correu a: sd.qualitat.eebe@upc.edu i neus.gil@upc.edu indicant la seva disponibilitat.

S'anima a tothom a participar-hi, ja sigui aportant llibres, com venent-los o comprant-los el dia 23 d'abril i fer de Sant Jordi una festa solidària!