Participació de l'EEBE al workshop d'estiu de RECOPPs

Els dies 14 i 15 de juliol es presenta al workshop d'estiu organitzat pel projecte RECOPPs el HUB Recircula i el projecte "La taca d'oli"
Participació de l'EEBE al workshop d'estiu de RECOPPs

El projecte RECOPPs, amb participació de la Universitat Politècnica de Catalunya, organitza els propers dies 14 i 15 de juliol el Summer Workshop, centrat en l'economia circular i la recuperació de recursos. El Workshop comptarà amb la presentació de dos projecte de l'Escola d'Enginyeria Barcelona Est (EEBE):

-HUB Recircula, que serà presentat per Muriel Botey, sotsdirectora de Qualitat i Responsabilitat Social a l'EEBE.

-La taca d'oli, un projecte social organitzat a través de l’associació AIChE que té com a objectiu la inserció laboral d'un grup de dones del Besòs reutilitzant l'oli usat per realitzar sabó.

El Summer Workshop es realitzarà en format online i per participar-hi cal fer inscripció prèvia, la qual és gratuïta.

El projecte RECOPPs, un projecte d'innovació tecnològica finançada per EIT Raw Material Horizon Europe. L'objectiu del projecte és recuperar els materials catalogats com a crítics per la UE, com el bismut i l'antimoni, dels residus generats a partir de la producció primària del coure. D'aquest manera, RECOPPs es presenta com una solució pionera a la gestió dels residus d'aquest procés industrial, contribuint a la recuperació de matèries i fomentant, d'aquesta manera, la circularitat d'aquests elements i plantejant una indústria més sostenible.

Programa del Summer Workshop.