Passa de l'escola a la Professió!

Activitat especial, organitzada per Enginyers BCN, amb xerrada inspiradora, sorteig i refrigeri. Col·legi d'Enginyers Graduats i enginyers tècnics industrials de Barcelona, ( Consell de cent 365) dia 9 de desembre de 2019 a les 18:30h Acte gratuït. Cal confirmació d'assistència.
Passa de l'escola a la Professió!

Des d'ENGINYERS BCN volem ajudar-te a donar els teus primers passos dins el món laboral. Per fer-ho, estem preparant una activitat molt especial que comptarà amb l'aventurer Albert Bosch, un pica-pica i, fins i tot, un sorteig.

Serà el dilluns 9 de desembre a partir de les 18.30 h a la seu del Col·legi (Consell de Cent, 365). Estudiants i nous col·legiats esteu convidats a conèixer tot el que us podem oferir. També us orientarem en el pas de l'escola a la professió i Albert Bosch, aventurer i emprenedor, donarà una xerrada inspiradora sobre innovar i aportar valor. En acabar, se celebrarà entre els assistents un sorteig d'uns auriculars sense fils i d'un val de descompte de 200 euros per invertir en formació realitzada Col·legi. També hi haurà un refrigeri de networking amb tapes i cervesa artesana.

L'acte és gratuït, només has de confirmar assistència enviant un correu a mcarreras@ebcn.cat o fer la vostra inscripció a www.enginyersbcn.cat/coneixebcn. Vine a conèixer el teu Col·legi i comença amb bon peu al món professional!

DATA: . dilluns 9 de desembre a partir de les 18.30 h

LLOC:  Col·legi d'Enginyers Graduats i enginyers tècnics industrials de Barcelona, ( Consell de Cent, 365 - BARCELONA).

CONFIRMACIÓ D'ASSISTENCIA: Enviant un correu a o fer la vostra inscripció