Prepara't pel Fòrum EEBE 2024 i participa en els networking de les empreses col.laboradores

03/04/2024

UPC Alumni organitza un taller d'orientació professional dimecres 17 d'abril per aconseguir millor impacte davant les empreses participants al Fòrum EEBE.

El 8 i 9 de maig arriba el Fòrum d'Empreses 2024 a l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) i si vol anar preparat per tenir una bona presentació davant les empreses participants no et pots perdre aquest taller organitzat per UPC Alumni: 'Prepara't per al Fòrum EEBE'.

Tindrà lloc dimecres 17 d'abril, de 12 h a 14 h, a la Sala Polivalent de l'Edifici A.

Si estàs pensant a fer pràctiques en alguna empresa, si vols fer el teu TFG fora de la universitat o si busques la teva primera feina, aprèn a redactar el teu currículum de forma eficaç i atractiva per aconseguir una presentació més potent i treballa la teva marca personal. Al taller, el tècnic d'UPC Alumni t'ajudarà aprendre com contactar amb empreses interessades en trobar joves enginyers com tu.

Aprendràs a fer networking amb les empreses del teu interès, a redactar el teu currículum de forma eficaç i atractiva, a treballar la teva marca personal, i a millorar la teva comunicació verbal i no verbal per arribar millor als entrevistadors.

Una oportunitat per treure el màxim profit al Fòrum d'Empreses EEBE 2024.

Per participar-hi cal fer inscripció prèvia complimentant el formulari d'inscripció.