Obertes candidatures per pràctiques en empresa a Campus Rural 2024

10/04/2024

L'alumnat pot aplicar fins al 19 d'abril per aconseguir una de les places de les ofertes de pràctiques en empreses d'entorn rural de la convocatòria.

La convocatòria Campus Rural 2024 té obert fins al 19 d'abril el termini per a què l'alumnat pugui presentar candidatura per aconseguir una de les places de pràctiques en empreses d'entorns rurals que s'han presentat en aquesta convocatòria.

El Programa Campus Rural és una iniciativa desenvolupada pel Ministerio para la Transición Ecológica y el Reto Demográfico, en col·laboració amb el Ministerio de Universidades i les Universitats Públiques Espanyoles, que permet que els universitaris de qualsevol titulació oficial puguin dur a terme pràctiques acadèmiques a municipis de menys de 5000 habitants en zones rurals.

En concret s'han ofert pràctiques per a estudiants de la Universitat Politècnica de Catalunya a:

Les pràctiques es realitzaran entre el mes de maig i novembre d'aquest 2024.

Els estudiants interessats han d'enviar un correu electrònic a l'adreça eebe.practiques.empresa@upc.edu indicant a l'assumpte del missatge "Campus Rural" i al cos del missatge per quina oferta s'està interessat/ada.