Programada la 2a sessió informativa de pràctiques en empresa

16/04/2024

La sessió es realitzarà en el marc del Fòrum EEBE i s'informarà sobre el procés de les pràctiques acadèmiques en empresa, amb torn obert de preguntes, a càrrec de la Sotsdirectora d'empresa de l'EEBE Vega Pérez.

L'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) ofereix una 2a sessió informativa sobre les Pràctiques Acadèmiques en Empresa, a càrrec de Vega Pérez, sotdirectora d'Empresa de l'Escola.

La sessió s'adreça a l'estudiantat de grau que vulgui realitzar pràctiques en empresa, opció a partir dels 120 crèdits superats, o estudiantat de màster. S'explicaran els requisits, tràmits a realitzar, i hi haurà torn obert de preguntes.

Es realitzarà en el marc del Fòrum EEBE i es celebrarà dimecres 8 de maig a les 13 h a la Sala d'Actes de l'EEBE. L'entrada és lliure, però per preveure aforament es demana inscripció prèvia a través del formulari

També hi haurà l'opció de connectar-se a través de Google Meet.