Programada la 2a sessió informativa de pràctiques en empresa

La sessió es realitzarà en el marc del Fòrum EEBE i s'informarà sobre el procés de les pràctiques acadèmiques en empresa, amb torn obert de preguntes, a càrrec de la Sotsdirectora d'empresa de l'EEBE Vega Pérez.
Programada la 2a sessió informativa de pràctiques en empresa

L'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) ofereix una 2a sessió informativa sobre les Pràctiques Acadèmiques en Empresa, a càrrec de Vega Pérez, sotdirectora d'Empresa de l'Escola.

La sessió s'adreça a l'estudiantat de grau que vulgui realitzar pràctiques en empresa, opció a partir dels 120 crèdits superats, o estudiantat de màster. S'explicaran els requisits, tràmits a realitzar, i hi haurà torn obert de preguntes.

Es realitzarà en el marc del Fòrum EEBE i es celebrarà dimecres 8 de maig a les 13 h a la Sala d'Actes de l'EEBE. L'entrada és lliure, però per preveure aforament es demana inscripció prèvia a través del formulari

També hi haurà l'opció de connectar-se a través de Google Meet.