PUCRA comença nova temporada obrint inscripcions a nous membres

L'associació ofereix als estudiants de l'EEBE la oportunitat d'explorar la robòtica i l'enginyeria.
PUCRA comença nova temporada obrint inscripcions a nous membres

L'associació PUCRA, obre inscripcions per a nous membres interessats en la robòtica. Estudiants de tots els graus poden explorar aquest món i aplicar els seus coneixements acadèmics.

El seu objectiu principal és participar en prestigioses competicions internacionals, destacant la VEX ROBOTICS WORLD CHAMPIONSHIP 2024 que tindrà lloc a Texas, EUA. Formar part d'aquest equip ofereix als estudiants la possibilitat d'adquirir una àmplia gamma d'habilitats, com el disseny d'estructures mecàniques eficients i la programació del moviment d'un robot, entre d'altres. A més a més, aquesta experiència enriquidora pot ajudar a millorar les habilitats interpersonals i crear oportunitats de creixement professional, fent servir les últimes tecnologies i establint contactes directes amb empreses i altres sectors de l'enginyeria.

Des de l'inici de la temporada, els membres tindran l'oportunitat d'implicar-se en el desenvolupament d'un robot de competició, involucrant-se en el disseny, la programació, la creació de prototips, el disseny 3D, la mecanització de peces i l'automatització de sistemes.

Per unir-se a l'associació, no és necessària cap experiència prèvia en robòtica, només la passió per explorar aquest apassionant món i la voluntat de dedicar temps i esforç a aprendre i créixer junts.

Per a més informació i per formalitzar la inscripció, es pot utilitzar la plantilla de contacte disponible a la pàgina web de l'associació PUCRA. També hi ha possibilitat de comunicar-se amb l'associació a través del seus perfils a xarxes socials.