Punt de vacunació sense cita a l'EEBE

16/09/2021

S'estableix un punt de vacunació a l'Escola els dies 20 i 22 de setembre per facilitar al màxim la vacunació, sense cita prèvia. Estarà obert la comunitat universitària i també a qualsevol persona de l'entorn del Campus Diagonal-Besòs.

Dilluns 20 i dimecres 22 de setembre s'estableix a l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est un punt de vacunació sense cita prèvia de les 12 h a les 16 h. L'objectiu és facilitar la vacunació de la primera dosi a la comunitat universitària, però també es podrà vacunar qualsevol persona de l'entorn del Campus.

Per a la vacunació s'habilitarà un espai a l'aula A0.03, a la planta baixa de l'edifici A (EEBE), que serà atès per personal de Salut.

A més, a les persones que es vacunin en aquest punt de l'EEBE rebran una de les noves mascaretes de la UPC.

Informació relacionada: S’habiliten a la UPC punts de vacunació contra la COVID-19