Recollida de llibres per a accions solidàries a l'EEBE

31/01/2024

L'Escola posa en marxa una nova campanya de recollida de llibres per a accions solidàries en col·laboració amb Recicla Cultura. Es poden donar llibres nous i de segona mà.

L'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) posa en marxa una nova campanya de recollida de llibres per a utilitzar-los en accions solidàries de Recicla Cultura. Els llibres, que poden ser nous o de segona mà, es poden portar a la consergeria o bé al despatx de la Unitat de Suport Institucional i Relacions Externes (el 10.34 de l'edifici A).

Recicla Cultura és una de les iniciatives d'activitats de responsabilitat social en les quals hi participa l'EEBE, i que consisteix en vendre llibres de segona mà que prèviament s'han recollit. En el cas de l'EEBE, els llibres que es recolliran al Campus es vendran posteriorment a la paradeta que hi haurà a la festa de Sant Jordi.

Animem a tothom a participar-hi, tant aportant llibres que ja s'hagin llegit i que continuïn sent d'interès, ja que poden ser de molta ajuda. Amb els beneficis que s'obtinguin amb la venda per Sant Jordi es col·laborarà amb la Fundació Servei Solidari.