Recollit el IV Premi al Compromís Social de la UPC atorgat a una proposta de l’EEBE

L’investigador Alfredo Guardo, ha rebut el guardó en el marc de les Jornades de Compromís Social i Comunitari, juntament amb la resta de l’equip responsable del projecte “Rehabilitant el Raval”.
Fotos de Raquel Sans López

Alfredo Guardo, investigador del  Centre de Diagnòstic Industrial i Fluidodinàmica (CDIF), i del Departament de Mecànica de Fluids a l'Escola d’Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) ha recollit el guardó del IV Premi al Compromís Social de la UPC, que ha aconseguit amb la proposta "REEHABILITANT EL RAVAL – Estudio de soluciones de bajo coste para la rehabilitación energética en hogares vulnerables", juntament amb altres investigadors implicats en el projecte, Magda Ruiz i Luis Eduardo Mujica, del grup de Control, Dades i Intel·ligència Artificial (CoDaLAB), i Victoria Tous. Coordinadora tècnica de Oasiurbà, l’associació amb la que es col·labora al projecte.

El premi, de 2.000€, ha estat lliurat aquest 12 de juliol en el marc de les Jornades de Compromís Social i Comunitari organitzades pel Gabinet d'Innovació i Comunitat de la Universitat Politècnica de Catalunya a Sant Cugat del Vallès.

En el marc d’aquestes jornades es van exposar també pòsters presentacions d’alguns dels projectes de responsabilitat social realitzats a l’EEBE, com ara el Muvity, de l’investigador Gil Serrancolí, el projecte d’impressió 3D en l’àmbit quirúrgic realitzat a Cuba, a càrrec d’investigadors del grup de recerca TECNOFAB, la VEX Robotics Competition, o el voluntariat de l’EEBE i la Fundació b_TEC a la Fundació Pere Closa, el 3D Day EEBE.

Imatges de les Jornades de Compromís Social i Comunitari UPC