Repte SEAT Design Thinking 23-24: últims dies d'inscripció

La Càtedra SEAT UPC té obert fins al 9 de febrer edició del Design Thinking (DT-2324), un repte proposat per SEAT a l'àmbit de l'automoció, dirigit a estudiants de graus i màsters.
Repte SEAT Design Thinking 23-24: últims dies d'inscripció

La Càtedra SEAT UPC(obriu en una finestra nova)  té obert fins divendres 9 de febrer el repte 2023-204 SEAT-UPC DESIGN THINKING, adreçat a estudiants. En aquesta edició es cerquen idees de com ha de ser l'assistent digital del futur.

Al repte hi poden participar equips d'estudiants de 3r o 4t de grau, de màster o de doctorat dels següents centres de la Universitat Politècnica de Catalunya: EEBE,  EETAC, EPSEM, EPSEVG, ESEIAAT, ETSEIB, ETSETB, FIB, FME i CFIS. Els equips han d'estar formats per 3 o 4 persones i poden tenir membres de diferents centres i de diferents titulacions.

Entre els equips inscrits es seleccionaran 10, dels quals 5 deixaran el repte a partir de la sisena setmana. Els 5 equips restants continuaran fins al final, i hauran d’e lliurar una memòria amb les propostes i els resultats obtinguts, i fer una breu presentació davant el jurat.

L’equip guanyador rebrà un primer premi de 3.000€, i l’equip que quedi segon un premi de 1.500€.