reSearch4Talent 2024 de l'IBEC

L'IBEC organitza el 8 de maig una jornada de portes obertes adreçada a l'estudiantat de grau i màster interessat en fer carrera investigadora.
reSearch4Talent 2024 de l'IBEC

L'Institut de Biomèdica de Catalunya (IBEC) organitza el 8 de maig el reSearch4Talent 2024(obriu en una finestra nova), una jornada de portes obertes al centre de recerca. La jornada s'adreça a l'estudiantat de grau i màster que tingui interès en realitzar carrera investigadora al centre.

Durant la jornada, hi haurà una presentació per conèixer què és l'IBEC, a càrrec de la directora adjunta de formació i també professora i investigadora de l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est , Elisabet Engel. També hi haurà oportunitat de parlar amb diferents investigadors i investigadores del centre i una visita als laboratoris.

La sessió començarà a les 10.45 h a la Sala Dolors Aleu del Parc Científic de Barcelona (C. Baldiri Reixac, 4-8. 08028 Barcelona). Per participar-hi cal fer inscripció prèvia fins al 2 de maig a través del formulari que es troba al web de l'IBEC(obriu en una finestra nova).