Resultat del sorteig Viu el Campus!

26/04/2023

El 24 d’abril ha tingut lloc el sorteig entre les persones subscrites a la llista de distribució de Viu el Campus!

El 24 d'abril ha tingut lloc a la biblioteca de l'Escola d'Enginyeria de Barcelona (EEBE) el sorteig de 5 entrades dobles per a l’IDEAL Centre d’Arts Digitals entre les persones que s'han subscrit fins aquest dia a la llista de distribució de Viu el Campus!

Les persones guanyadores han estat:

• Montserrat Cornet Pujol
  • Pol Ferrer Terés
  • Marta Fuentes Abadia
  • Anna Iturralde Méndez
  • Mireia Mei Torrecillas Cisa

L'equip Viu el Campus contactarà amb les persones guanyadores mitjançant el correu electrònic facilitat en el formulari de subscripció. La persona guanyadora podrà recollir el premi a la Biblioteca en un termini màxim de 15 dies després de la recepció del correu electrònic. En el cas de l'estudiantat, en el moment de la recollida del premi, haurà d’acreditar la seva condició d’estudiantat de l'EEBE.

I si vols rebre les novetats de les activitats que es programen al Campus Diagonal-Besòs, encara pots inscriure't a la llista per no perdre't res!