Sara Mejías, estudianta de l'EEBE, guanya el Concurs de la Carpeta UPC

Amb 1.407 vots, el disseny de Sara Mejías, 'On flueixen les idees', serà el que que la UPC imprimirà a les carpetes de l'estudiantat el curs 2023-2024.
Sara Mejías, estudianta de l'EEBE, guanya el Concurs de la Carpeta UPC

Sara Mejías García, estudianta de 1r del grau en Enginyeria de l'Energia a l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE), ha estat la guanyadora del 20è Concurs de la Carpeta organitzat per la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC).

El seu disseny, 'On flueixen les idees', ha estat el més votat al concurs que té com a objectiu escollir el disseny de la carpeta que portarà l'estudiantat de la UPC el proper curs, amb un total de 1.407 vots.

Segons Sara, "darrere del disseny no hi ha un significat com a tal, simplement volia presentar una proposició que fos tot el contrari al relacionat amb allò tecnològic. Tot el disseny està fet a base de línies corbes i amb els tres colors primaris, més el lila, contrari als típics dissenys esquemàtics i de colors més neutres. Una forma de fer alguna cosa una mica més diferent".

Sara, en ser estudiantat de 1r, és la primera vegada que es presenta al Concurs de la Carpeta, però anteriorment s'havia presentat a concursos per dissenyar punts de llibre o agendes al seu institut i col·legi. També l'agrada dedicar part del seu temps lliure a dissenyar, dibuixar i crear nous projectes. Des de ben petita li ha agradat tot el que que estigui vinculat amb l'art en general, i per a ella qualsevol oportunitat és bona si significa que pot participar en un projecte creatiu.