Sessió informativa al Campus Diagonal-Besòs de l'avantprojecte dels Estatuts de la UPC

21/10/2024

Dijous 24 d'octubre la Delegada del Rector dels Estatuts, Marta Díaz, presentarà el nou document i resoldrà dubtes i recollirà aportacions.

La Universitat Politèncica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) ha publicat aquest 17 d'octubre el text de l’avantprojecte dels nous Estatuts de la UPC. Per donar a conèixer el text elaborat per la Comissió de Revisió dels Estatuts a la comunitat universitària del Campus Diagonal-Besòs dijous 24 d'octubre a les 12.15 h es realitzarà una sessió informativa a la Sala d'Actes de l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE).

La sessió, adreçada de PDI, PTGA i estudiants, anirà a càrrec de Marta Díaz, Delegada del Rector dels Estatut, amb l'objectiu de presentar el projecte, resoldre possibles dubtes i recollir aportacions de la comunitat.

En el cas de no poder assistir-hi presencialment es podrà seguir la sessió per Google Meet a través d'aquest enllaç.

Per anar recollint les aportacions de la comunitat universitària, des del 22 d'octubre s'activarà una plataforma en línia on s'hi podran deixar i seran posteriorment analitzades per la Comissió de Revisió dels Estatuts, i incloure-les, si escau, al document que es presentarà al Claustre universitari del 10 de desembre.