Sessió informativa de la doble titulació amb EEIGM

Dilluns 27 de març es realitza una xerrada informativa per explicar el funcionament per a realitzar una doble titulació a l'Escola Europea d'Enginyeria de Materials de França.
Sessió informativa de la doble titulació amb EEIGM

La unitat de mobilitat interacional de l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) organitza una sessió per informar sobre la doble titulació amb l'Ecole Européenne d’Ingénieurs en Génie des Matériaux (EEIGM), a França. La xerrada, adreçada a l'estudiantat de grau, tindrà lloc el proper dilluns 27 de març a les 12 h en format hibrid: presencial a l'aula Sala Polivalent de l'edifici A (al costat de gestió Acadèmica), i virtual, via Google Meet

El conveni de doble titulació el signen un consorci d'universitats europees i és un dels més antics i fructífers de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC). Hi participen, a més de la UPC, la Universitat Politècnica de València, Université de Lorraine (França), Luleå University of Technology (Suècia), i Universität des Saarlandes (Alemanya).
A aquesta doble titulació hi pot optar l'estudiantat de 2n i 3r any dels graus en Enginyeria de Materials, Enginyeria Mecànica, Enginyeria Química i els dels dobles graus interns vinculats.
A la sessió informativa participarà el coordinador del programa a l'EEBE, el professor Antonio Mateo, i el sotsdirector de Relacions Internacionals de l'EEBE, Raúl Benítez.