Sessió informativa de la doble titulació entre l'EEBE i EEIGM

30/09/2024

Dimecres 9 d'octubre es realitza una xerrada informativa per explicar el funcionament i requeriments per a realitzar una doble titulació amb l'Escola Europea d'Enginyeria de Materials.

La unitat de mobilitat internacional de l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) organitza una sessió informativa per informar sobre la doble titulació amb l'Ecole Européenne d’Ingénieurs en Génie des Matériaux (EEIGM), a França. La xerrada s'adreça a l'estudiantat de grau i tindrà lloc dimecres 9 d'octubre a les 12 h a l'aula A1.7.

El conveni de doble titulació, el signen un consorci d'universitats europees i és un dels més antics i fructífers de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC). Hi participen, a més de la UPC, la Universitat Politècnica de València, Université de Lorraine (França), Luleå University of Technology (Suècia), University of Leoben (Àustria) i Universität des Saarlandes (Alemanya).

A aquesta doble titulació hi pot optar l'estudiantat de 2n i 3r any dels graus en Enginyeria de Materials, Enginyeria Mecànica, Enginyeria Química i els dels dobles graus interns vinculats. A la sessió informativa participarà Heloïse Patela, representant de l'EEIGM, el coordinador del programa a l'EEBE, el professor Antonio Mateo, i el cap de la Unitat de Gestió d'estudis de Grau, Màster i Doctorat, Carlos Oriol.