Sessió informativa del programa EEIGM 24-25

L'oficina de Relacions Internacionals de l'EEBE organitza una nova sessió informativa del programa EEIGM el 28 de febrer.
Sessió informativa del programa EEIGM 24-25

L'oficina de Relacions Internacionals de l'Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) organitza una sessió informativa del programa de doble titulació amb l'École Européenne d’Ingénieurs en Génie des Matériaux (EEIGM) per al curs 2024-2025.

Tindrà lloc el dimecres 28 de febrer a les 12.15 h a la Sala Polivalent de l'EEBE i s'adreça als estudiants de Q6 dels graus d'Enginyeria de Materials, Mecànica i Química.

A la sessió hi participarà el coordinador del programa a l'EEBE, Antonio Mateo i el sotsdirector de Relacions Internacionals, Raúl Benítez, i es comptarà amb els representants del programa a Nancy, que informaran del programa, requisits i es donarà torn a consultes per resoldre tots els dubtes.

En el cas de no poder assistir-hi presencialment hi haurà la possibilitat de connectar-se via Google Meet a partir de les 12.30 h a través d'aquest enllaç.